BETINGELSER for kjøp i Gliizbutikken!

Gliiz AS betingelser

KJØPSBETINGELSER

PRISER

Prisene er oppgitt i NOK og inkluderer moms, f.n. 25 % dersom ikke annet er angitt. Gliiz AS reserverer seg for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av tekniske feil.

LEVERING

Vi sender alltid varene så raskt som mulig, og senest 5 virkedager etter at ordren er mottatt. Ved hektiske perioder kan lengre leveringstid forekomme. Har du gjort en forhåndsbestilling, så sendes alle varer samlet, om ikke annet er avtalt.

BESTILLINGSVARER

Bestillingsvarer kan ikke returneres.

Dette kan feks være stoler, spisebord, sofaer, gulvtepper, og andre møbler som bestilles på forespørsel.

Om du avbestiller din ordre, vil vi beregne et avbestillingsgebyr på 25% av varens pris.

FORSENDELSE

Vi sender våre varer med Posten/Bring. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret blir pakken sendt i retur til oss. Skal vi sende pakken på nytt blir kunden belastet for frakten. Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som postpakke som kan hentes på Postens lokale utleveringssted.

*Fast frakt 99 kr gjelder kun for sendinger i Norge. For større møbler tilkommer et ekstra fraktgebyr.

LEVERANSEVILKÅR

Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet med et gebyr på kr 299,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.

REKLAMASJON

Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss på e-post og helst på ankomstdagen. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemet så fort som mulig. Hvis varen er blitt skadet under transport, må du melde dette direkte til oss slik at vi kan finne en løsning. Send oss bilder av varen og emballasjen sammen med ditt ordrenummer og fulle navn. Ta vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss igjen, dersom våre leverandører ønsker varen i retur.

ANGREFRIST

Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen så de er oss i hende innen 14 dager etter mottagelsen. Varer som sendes oss uten originalemballasje kan ikke byttes eller returneres. Ved bytte av sengetøy og plakater er det viktig at forseglingen ikke er brutt. Gi oss beskjed på e-post dersom du ønsker å benytte deg av angreretten.

Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand. Sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket, ikke fest tape og adresselapp direkte på originalemballasjen! Vi anbefaler at du sender returen som Norgespakke, da de er søkbare og forsikret i postgangen. Søkbarhet og forsikring frafaller om du sender pakker som vanlig post – og postgangen vil ta lengre tid. Pakkene kan ikke sendes som bedriftspakke. Merk deg at returporto betales av deg som kunde. Vi henter ikke ut pakker som sendes til oss som oppkrav.

Returen sendes til:

Gliiz AS v. Sylvia Malm

Åmlandsvegen 304

4480 Kvinesdal

Husk å legg ved ordrenummer og kontaktinformasjon slik at vi finner tilbake til din ordre.


ENDRING I VILKÅRENE

Selger forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.

TAUSHETSPLIKT

Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å spres videre til utenforstående.

Har du spørsmål så ta kontakt med oss på mail: post@gliiz.no